Pärnu etapp algas väga rõõmustavates värvides - oli tuult ning ka päikest. Kui alguses liikusid paljude mõtted formula poole, siis mida stardi poole seda väiksemaks kõik läks, nii lauad kui ka purjed. Mina otsustasin minna proovima oma 152 se Xantosega (väiksemat lauda veel paraku pole) ning 8,5 se purjega. See oli teine kord see aasta lauaga vees olla ning loomulikult selgus, et 8,5 ne puri minu oskuste ja tuuleoludega päris hästi kokku ei käi. Kui olin piisavalt vees mürgeldanud ning mitu starti maha maganud (tegelikult ikka ujunud) otsustasin ikkagi väiksema purje panna. Teel kaldale panin veel katapuldi ning loomulikult maandusin poomil veel kokkukasvamata roide peale. Õnneks tundub, et kõik läks õnnelikult.
Kaldal toimus Visa teami boksipeatus - kõik tulid oma purjesid vahetama. Mina panin 6,9 se. Oleks pidanud selle purjega kohe veele minema, siis oleks vast paar sõitu ikkagi kirja saanud, kuid nüüd sain veele minnes paar head triipu ning siis hakkas tuul paraku vaibuma. Endale millegi tõestamiseks sõitsin ühes stardis raja lihtsalt läbi, ajagraafikusse paraku ei jõudnud. Lohutuseks oli see, et vähemalt triibud, mis sain olid enam-vähem kontrollitud ning jätsid positiivse maitse suhu, et päris lootusetu ma ka pole.
Teine päev algas tuulevaikuses, lootsin, et tuleb ikka nii palju tuult, et saan vähemalt oma kokkulaenatud formula varustust katsetada. Ennustus oli, et natuke ikka tuult tõstab ning seega otsustasin oma tagalase ära rigada.
Õnneks sain reedel Aivarilt koolituse - kuidas rigada formula taglast ning teha paali sõlme (loodan, et kirjutatakse ikka nii). Tänud talle, ilma selleta oleks ma vist tiba hädas olnud!
Paraku selgus, et enne võistlusi tuleb ikka varustusega paar korda veel käia, kõik paika sättida ning siis alles starti minna, et mitte avastada stardist glissi saades, et jala-aasad on väikesed ning, et trapetsi aasad tahavad ka sättimist saada. Nii ma siis teisele ringile enam ei läinud, vaid otsustasin vead parandada. Väikse kohtunike poolse äpardusena sain aga 17 nda koha kirja, mis muidugi läheb muutmisele. Teises sõidus ma enam käima ei saanudki ning nii tiksusin raja lihtsalt läbi, kuid siiski - sain esimesed koha punktid kirja:)) hea seegi.
Järgmine kord olen kindlasti eelnevalt päris palju veel olnud, enne kui jälle võistlustulle asun.
Nüüd on vaja rohkelt veetunde. Merel on muidugi tuul alati natuke parem kui järvel, aga järvel ei ole laineid ja seal saad hästi asju katsetada ei pea lainetega jändama. Kallas lähedal ja saad vajadusel kiiresti asju muuta. 10.7 peaks 6 m/s -ga juba käima minema küll.
VastaKustuta